الخميس، 2 يوليو 2009

ميلاد مدونة

النهاردة اول يوم تدوين انا عارفة انى متأخرة اوى بس كل تأخيرة وفيها خيرة
انا عايزة اشكر كل الناس الى استفدت بمدوناتهم ومنهم د/غادة ( عايزة اتجوز)
ستيتة (مش عارفة بس نفسى اعرف) , (ست من الصعيد الجوانى) , ا/ كريم (يوميات مطلق)
(مصرية لكن متغاظة) (البنات عايزة اية) (فرنسا هانم) (الضاحكون), ( بنت خيخة) ,(كراكيب نهى محمود)

هناك 6 تعليقات:

  1. السلام عليكم
    عرفني بنفسك
    انا كنت فكراكي موني صاحبة مدونة ( مذكرات شابه جدا )
    ومبروك المدونه


    علي فكره انا كنت قبل متجوز كنت بدخل النت في كل حته بإسم توته
    يلا مستنينك
    سلام عليكم

    ردحذف
  2. ياريت تشيلي كلمة التأكيد ساعات بتبقي مزعجه جدا للمعلق



    ايه ده اول تعليق علي مدونه شكلها كده هتبقي قنبلة الموسم

    ردحذف
  3. ميرسى اوى ليكى وبجد انا متابعاكى على طول وبحبك فى اللة وياريت تتابعى مدونتى عشان انا قررت اصرخ واطلع كل الى جواية

    ردحذف
  4. احبك الله الذي احببتيني فيه
    وان شاء الله تلاقيني متبعاكي باستمرار

    ردحذف
  5. i follow most of these blogs , good luck , i will try to follow yours

    ردحذف