الثلاثاء، 7 يوليو 2009

أنا النهارده بجد مخنوقة اوىى وحاسة أنى عايزه اصرخ لغاية ما يغمى عليا من التعب وأنام أنا ضايقت حد غالى عندي أوى بس والله مكونتش اقصد. أنا علقت عليه فشلي في حاجه وقولتله إن هو السبب وانه مش بريء من زنبى أنا عارفه أنى ضايقته بس كثير نكون مخنوقين ومضغوطين من كل حاجة حولينا وبنطلع خنقتنا دي في حاجه ثانيه أنا عارفه انه مش هيشوف ولا يقرا إلى أنا كاتبه دهبس هقولوه أنا اسفه يا أعظم ………………………. في الدنيا دي كلها

هناك 4 تعليقات:

  1. استغفري كتير واطلبي من ربنا فك كربك
    وهتلاقي الحال اتصلح
    ربنا يفك كربك
    تحياتي

    ردحذف
  2. لو زعلتي حد يعز عليكي زعله منك

    اعتذري دلوقتي قبل ما يجي بكرة متعرفيش ويكون فات الاوان

    وزي ما ام فاطمة قالتلك
    استغفري ربنا كتير اوي هتلاقي ربنا فرج كربك ان شاء الله و اللي زعلان هيتراضي

    ربنا يفرج كربك ويزيح همك و ايانا والمسلمين ان شاء الله

    ردحذف
  3. السلام عليكم

    الاعتراف بالخطأ اعظم الاسف للغير

    هدى اعصابك وروحى قوليلوا انا غلطانة وهو حيقدر

    بالتوفيق


    تحياتى

    احمد الشاعر

    ردحذف
  4. thx ya gam3a bgad ento 5afefto 3lya kter awii

    ردحذف